مصاحبه آرشیو خبر ها
من در یوونتوس ؟ نه ! دل پیرو را پیشنهاد می کنم

من در یوونتوس ؟ نه ! دل پیرو را پیشنهاد می کنم

از مارچلو لیپی به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی الگری در تیم یوونتوس نام برده می شود و تورینی ها او را بیش از سایر مربیان قبول دارند. لیپی در مصاحبه های خود از امادگی کامل برای بازگشت به نیمکت مربیگری صحبت کرده است.

وی امروز در مصاحبه ای متفاوت حاضر شد و گفت: "در یوونتوس سخت ترین کار عوض کردن نگرش تیم است.اینکه 20 - 30 متر برای توپ بدوند و آن را پس بگیرند. ما ابتدا صبر کردیم ، بعد منجر به این اتفاق شد که تیم برای کاهش پرس خط افساید را بسیارجلو می امد. بنابراین ما خط حمله ی سه نفره تشکیل دادیم ، و پرس را پخش کردیم. رقبا از ما می ترسیدند، و فقط از توپ های بلند استفاده می کردند، و این بزرگترین تغییری بود که با 4 - 3 - 2 حاصل شد. من ابتدا کمی خرافاتی بودم و در هر بازی یک لباس خاص را می پوشیدم و یک بانداژ روی انگشتم می بستم ولی بعد فهمیدم این کار ارزش ندارد."

بازگشت به یووه ؟ نمی توانم پاسخ دهم. آنها مربی بسیار خوبی دارند و امیدوارم طولانی مدت با او ادامه دهند. اگر بخواهند مربیشان را عوض کنند  دلپیرو گزینه ی خوبیست و کاریزمای لازم برای مربیگری را دارد. ما برای مربیگری نیاز به هوش ، کاریزما و توانایی اثرگذاری روی ایده های بازیکنان را داریم ، زیرا فوتبال مثل تنیس نیست. چنین اتفاقی قبلا برای پلاتینی و بکن بائر افتاد ..."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: